Sönder....

Känner mej helt söndrig typ.....Ont i ryggen,benet,på sidan av foten...Helt lustigt...
Men när man har ont så brukar det ju gå över efter en god natts sömn...hehe

Ja innan kokade jag korv...*hatar korv i vanliga fall*
Men hade köpt räksallas och ishavs sallad...Så jag kände mej tvungen att smaka iallafall.Fast efter 10 tuggor kändes räksallads kletet som smör...Helt flötigt.
Ska handla mat imon också=)
Blir kul..Fast det värsta är när man ska packa ner allt..Först ska man packa upp all skit på bandet...Och inte nog med det så ska man känna sej as stressad att packa ner allt..Och jag som inte kan packa så bra som kvinnor ska kunna*ha ha*
Bara slänger ner allt typ... så jag måste använda 10 påsar när en bra packare skulle använde 4st:)

Åhhh så intresant också för er att läsa om...

Jo!!!!Just det ja!!!
För schattsingen gubbar!!!!Köpte en as snygg skål igår...Rund typ 30 gånger 30 cm...Så tänkte jag att jag måste ju köpa något kul att ha i...Och vipps så va jag vis lösvikts godiset...Så såg jag miniklubbor.Så då köpte jag klubbor för 80kr*HA HA*
Ja kanske lite idiotiskt gjort...Men men...Nu har jag iallafall något att bjuda besökare på....*hihi*

Nähä nu ska jag la göra något annat...Spela lite kanske...Eller göra varm chokladmjölk med sprutgrädde på??


Ja ja men men hej hej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0