Kaffe kaffe kaffe!!!

Det suger faktiskt att vara sjuk..Tråkigt är det..

Min dag än så länge:
1:vaknade
2:kollade på tv
3:somnade i soffan
4:satte på lite kaffe(8koppar)
5:mamma ringde så åkte vi och hämtade ut ett paket
6:kom hem igen
7:snackade med ellan,cille...
8:satte på mera kaffe(10 koppar)
9:spelade lite
10:skrev här

ja sen har jag gjort andra saker också...Tvättar,städat lite och så...
Men detta är fan en jävligt seg torsdag...Mamma höll med också...
Snackade med malin innan på msn oxkså...Haha inatt vid 05.00 typ så va jag vaken för jag kunde inte sova...Så jag satt vid msn...Och så kom malin in på msn...Ha ha...Men hon hade bara vaknat och skulle dricka lite...

Fan har missat 2 gånger hos tandläkaren....500kr kostar det...*250 per missad gång*
Så jävla dyrt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0