JObba joBBA!!!

Jaha så ska man prktisera hela helgen...Fast det är sköna turer iallafall...Inga delade turer...Jobbar 14-21,30..Fre+lör+söndag...
Så det är ju skönt...Har just kollat på alla avsnitt som har släppts av Private Practice än sålänge.Den serien är faktiskt skitbra...Så nu följer jag
-One tree hill
-Cityakuten
-Weeds
-Californication
-Greys Anatomy
-Friday Night Lights
-Las vegas
-Private Practice
Oj hela 8 st=)


Jaha så det blir nog inte så mycket kul som händer denna helgen.Får sitta inne vid den vanliga datorn...För en viss person använder min bäsbara just nu!!!!GRRR!
Innan när jag slutade jobba så skulle jag låsa upp låset på min cyckeljävelcpbarn!!!!
Men det jävla idiotlåset är ju helt stört!!!Så förbannat segt...Höll säker på med låset i 5-10 minuter.Folk undrade nog om jag höll på att stjäla min egna cyckel..Haha.Ifall jag hade varit pippi långstrump just vid det tillfället hade cycklen+låshelvetet varit på pluto just nu!!!!
Men som tur är försvinner ilskan efter en stund...

Jaha jag har nog inget mera roligt att säga till befolkningen..

Nä det har jag inte....
Så hej hopp sov så gott alla snyggingar:)
tjollahopp!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0