Jerry Springer...

Ha ha så jävla kul...Det avsnittet som är just nu så är det kärringar som har sex med sina brorsdöttrar...elt sjukt ju..
Och dom fattar dessutom inte attt det är fel..Nä då tycker dom att dom har ett särskilt band mellan varandra....
KANSKE DNA!!!!!
ha ha...Och det är inte otrohet gentimot deras makar...Bara för att det är inom släkten och inte med någon man..
Dom måste ju ha något fel i huvudet...Undra om det är uppgjort..Jag menar om Daniel sa att vi skulle vara med där så skulle jag ju fatta att han hade varit otrogen på ett eller annat sett.Det r det ju alltid i Jerry Springer.

Ifall jag var mannen till kärringen som knullar sin brorsdotter så skulle jag hämta en motorsåg och såga itu kärringen....*skämt*

Nä nu ska jag fortsätta kolla...He he...
tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0