Helena=)

Nu pratar jag med helena:)
Vi   har ju inte snackat på hela helgen.....
Trevligt.....
Hon är lite trött....*he he*
Hon bara jäspar*hä hä*
Hon är och hälsar på sin mamma och bror+familj....
Usch va jag är trött...Måste duscha eller bada....
Ska la göra något av dom*hä hä*


Hmmm måste la äta något oxå....Fil eller något annat kul:)
Nja sen har det la inte hänt så mycket mera....Nu är jag inte förkyld så mycket längre....Bara snorig  och hostig på nätterna...Fast snorig är jag ju hela dagarna.....Lite väl tröttsamt...Snorigheten stannas ju aslänge...Och hosta är ju ännu värre.....

Men det försvinner ju såsmåningom iallafall...Som tur är...
Nähä nu ska jag la göra mej iordning för sovandet...

hejhoppsan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0