Fredag igen....

Jaha ännu en fredag...
ka inte göra ett skit idag...Gör typ samma sak som malin=)
Ska slänga i maskin nr 2 snart jag också...Städa lite och så...
Dricker lite kaffe,har snackat med cille,helena,danne,mamma,comviq,
Ska nog ändra min abonomangsform till fastpris...599 kr i månaden och får 3000 minuter,sms,mms.3000 till vardera då...
Fy faiken vilket negativt väder det är då...Regn,storm,skitväder.
Man får ju ingen lust att gå ut heller...
Ja nu ringer danne och tjatar om massa skit!!!Jag tog telefonen när han började att tjata och la den på bordet...Där kan han ligga och tjata för sej själv*HA HA*


~Story Time~
Vet du vad utomjordingarna kallar oss här på jorden???


SVAR:jordgubbar!!!!

ha ha ha...Så lam humor...Men kul iallafall..Tror den va sådär iallafall i närheten..

Hittade ett kassaskåp i förrådet innan...Typ 30cm gånger 40cm stort...
Måste komma på kominationen...Kanske är en miljon däri*grrr*
pengar är vägen till lycka!!!!
Jag menar folk säger att man inte blir lyckligare bara för att man har massa pengar..
Men om man får välja mellan att vara uteliggare eller bo på ett flott slott så väljer man ju slott defenetivt!!!

De som inte gör det är det ju något fel på......


Åhhhh ibland blir jag så jävla trött på idiotjävlar!!!!!Dra inte upp gammalt själv då....0:a!!!!

Nä nu måste jag slänga lite glas,vaser,lampor.muggar,prydnads saker i väggen!!!Så min ilska försvinner*ha ha*
Nä så gör jag inte...Men ringer upp idioten och skäller ut den!!!

Bla Bla Bla...hej hopp sålänge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0