Finne!!!

Va fan tänkte jag för en stund sen...Vad är det som gör så jävla ont!!!???Så va det en finne..Typ extakt under navlen..Helt cpigt ställe att få en finne på...Och ont gör den som fasiken..Just där byxorna slutar typ...Hoppas den sprängs snart*harkel*

Å t pizza innan.Daniels bror kom förbi..Han är snäll...Han har inte varit på besök på ett tag heller...Så det va trevligt...Tog samma pizza som alltid...Kebabkött,sallad,tomat,gurka mm.Nästa gång ska jag fasiken ta en annan pizza..Fast det har jag sagt varje gång nu...Och det slutar alltid likadant...ha ha

Danne sitter och tittar på jävla skit fotboll..He he paulina va kul igår...Trevligt som fan att få besök av henne...Hon hade med sej kladdkaka...Så först drack vi kaffe och rökte.Sen kladdkaka med varm chokaldmjölk och *sprutgrädde* på....Svingott!!!

Ja ja men nu ska jag kolla runt lite och så...så så så så inget mera...
Sov så gott sen alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0