julhelgen och kanske sitta vak

Jag börjar med julafton:

Ja först va jag hos mamma och åt lite och så.Sen åkte vi till pappa och susanne och åt ännu mera och öppnade julklappar=)
Sen drack jag (några öl).


 nu 3 veckor framåt är jag ledig 3 dagar sammanlagt.Jobbar varje helg 3 veckor framåt och nästan alla dagar.Tror inte att jag får jobba så mycket igentligen.Men men det är ju pengar=)

Ska bli mysigt att jobba på nyårsdagen också....Och dagen efter då ska jag vara på min första avd jag var på=)
Och trevlig arbetskamrat får jag den dagen också.

Börjar bli sjukt förkyld också.Och så har jag fått något konstigt sätt att bete mej på...Helena har jag inte pratat med på månader och inte C heller.Men har varit ganska mycket snurr i huvudet efter allt.Och det har vekligen inte blivit bättre idag.Eller inte värre heller men jag tänker på vissa saker.Hur saker och ting skulle kunna vara eller inte vara.
Har några viktiga beslut att ta tag i.Men får se när jag orkar göra ågot åt saken.

Nä nu ska jag jobba...Kommer inte komma hem på as många dagar nu...Ganska surt...Men har ju varit borta det mesta på den senaste tiden...
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0