Konstig dröm!!

Ja inatt drömde jag konstiga drömmar...En dröm va såhär:


Jag skulle börja skolan igen med alla min gamla klasskamrater.
Skolan låg på ett tivoli.Så var man tvungen att gå igenom alla karuselller ch allt.Jag hade på mej ett lakan som var virat runt hela kroppen typ som en klänning och ett svart brett skärp.

Så följde mamma mej igenom alla karuseller.Så såg jag helt plötsligt Malin.N,Sandra.J,Anna.Å,Paulina.J,Ellan.F vid en toalettdörr.Malin va hög gravid och hade på sej as stora solglasögen som skymde hela hennes ansikte typ.Sandra hade på sej en pepparkakas dräkt och en rosa handväska,Ellan hade på sej säckiga byxor keps och en jättestor luvtröja,Paulina såg ut som hon gör nu fast allt va svart hela ansiktet med vita prickar lite härochdär bara:),Anna hade på sej en prinsess klänning och hade en tiara och ett *trollspö*.hehe..
sen vaknade jag...


helt lustig dröm...menmen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0