Jaha ja....

Ja iag har man jobbat och handlat lite skit..Köpte faktiskt cola...Köper aldrig det men va as sugen på det..hehe..

Sen när jag kom hem va jag så trött så jag somnade på soffan=)

Annars ar det la inte hänt så mycket mera.Snackade lite med Ellan som vanligt:)


ELIN:Hoppas du får en trevlig helg=)
Har inte hämtat cyklen än heller.haha..

Nä nu ska jag kolla på en knarkardokumentär...Sen blir det en film...Sen sängen...

Imorgon är det jobb igen...Och på lördag.7-20.Sen ska jag till Helena efter det..Så ska vi dricka lite och så...Va ju fasiken aslänge sen..hehe..Ska faktiskt bli kul...

menmen nu ska jag göra annat..hejhopp




Kommentarer
Postat av: Elin

hahahah. Jasså har du inte hämtat cykeln ännu? Dåligt ;) men du Jen, vad gör du på fredag? Försökte ringa dig, men inget svar. Ring mig när du hinner. Kramar

2008-09-01 @ 15:37:29
URL: http://elinhermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0