Har även varit på torget!

Men det vabara massa skit.Inget jag ville köpa.Köpte lite grönsaker och frukt och bröd.Sen cigg och mjölk.Nu ska jag dricka kaffe och ringa Ellan..Kolla hur hon mår idag stackaren=(

Ja ja jag återkommer senare med något nytt...

Jo just det ja jag drömde något väldigt lustigt i går natt!!!

DRÖM:
Jag låg och sov sen vaknade jag ca kl 9 på morgonen så stod det ca 10 chokladaskar(paradis) bredvid sängen...Jag sa för mej själv:
-VA FAN ÄR DETTA!!!!???
Så hade Daniel skrivit en lapp..

Jennie jag har köpt lite cholkad till dej.Jag har även ätit upp alla bitar du inbte tycker om.
Puss daniel

haha va är detför en jävla dröm då?!
Jag skulle kunna tro att det är ett tecken på att jag ska få min M.Men jag brukar inte bli  sugen på choklad bara annat godis...Menmen...hehe...
Slut för denna gången!!!

Kommentarer
Postat av: DOLLY

hahah vilka drömmar :)

2008-08-22 @ 00:23:08
URL: http://missdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0