God morgon:S

He he ja inatt kollade jag på film till klockan 14.30.Sen sov jag och vaknade kl 11.15 cc...an hela dagen känns fel nu typ:S
menmen...

Har snackat lite med Elin...Hoppas du får det kul nu bruttan;)
Hitta inte på för mycket dumheter!!!haha..

Sen fick jag sms av Helena idag på morgonen..Att hon va på väg in till akuten..Hoppas det går bra för henne...
Sen har det al inte hnt så mycket mera....Städar som vanligt...Och jag som tänkte att jag skulle gått upp tidigt idag och sysslat med massa skit...Men icke!!!!Blir så trött på mej själv...Blir aldrig som jag säger att det ska bli...

Nä nu ska jag kolla lite på os....och kolla om carro vinner guld=)

Over and out!!!

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Hejsan .



Jag skulle vilja rekomendera att bli medlem på denna sidan http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392 . Värvar man några vänner/familjemedlemmar så får man presentkort på KICKS på 150 kr.Självklart är allting gratis.



Läs mer på min blogg om du vill veta mer.

2008-08-22 @ 13:37:26
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0