Det är ju aslång tid tills alla mina program börjar sändas igen!!!

Jepp 2 st börjar i september och alla andra i oktober.Det är ju skit surt.Måste vänta så jäkla länge.Nu har jag tv 4fakta igen iallafall.Den är en bra kansal.Ex ett program som heter risk förlossningar mm.Skit intresant.Hoppas man inte får så ont när man ska ha barn.Skulle faktiskt vilja bli barnmorska men vill ju även bli kirurg.Men det sista skulle jag nog aldrig orka läsa till.Men det skulle vara intresant.När vi var på studiebesök på eksjö sjukhus så fick man hänga med in och kolla på lite olika saker.Ex när de opererade framfall hoss en äldre dam.Jag stod typ 2 meter ifrån operations området.Såg när de skar lite och torkade blod mm.Tanten låg och lyssnade på musik i ett par hörlurar va helt vaken fast gasnak så bedövad om man säger så.hehe.Men det lär ju kännas när man klipper och sliter *där nere*.
Sen fick vi se en höftoperation.Fasiken va de slog och hamrade.Hela personen som opererades flyttade på sej.haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0