Åhh så sen!!!

Jag har ju inte skrivt på länge nu:S

Ja ja i helgen hände det inte så myket.Har bytt abb-form nu til fastpris.
Mycket bättre då vet jag att jag har en rkning på 499 kr varje månad.

Jaha idag kom Magnus och hälsade på...Det va ju skoj=)
Ha ha han har ju sina ideer och så...Kul iallafall.

Jobb jobb jobb...Ja det är la det man sysslar mest med just nu.Men jag trivs ju as bra som sagt.Har ju jobbat där några år nu=)
Nu kollar vi på en dokumentär  om Alcatraz*fängelse*...SVINGRYMT!!!!He he det va ett ordentligt fängelse det...Synd bara att det va dåligt gjort från början.

Snackade med min arbetskompis innan så snackade vi om vart vi vill åka i världen.Jag vet iallafall vart jag vill åka
1:Island
2:Egypten
3:Las Vegas

det är de 3 länder/städer jag vill åka till och ska åka till någon gång.Men när!!???hehe

Nähä nu hiner jag inte skriva mera..Larmlarmlarm!!!!haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0