1 bild eller 2=)


Elin då=)hehe
Min såkallade ex-jobbarkompis.
He he ja den kvällen blev som den blev...haha..Men kul va det iallafall.

De andra korten sen den kvällen blev inte så snygga.haha.Detta blev bäst på henne ialafall.
Vin+öl är tydligen ingen bra mix.haha.
Det där med att minnet bistår gäller inte alltid tydligen.HAHA!

jaja nu har jag äntligen kommit hem.suck.
Skitskönt ska städa lite och så.Sen ska Helena ringa.Vi har ju som sagt inte snackat på flera vekor.Vilket är mitt fel.Jag är nog världens sämsta person på att komma ihåg saker och ting=)

Sökte lite jobb innan också.Får se om jag får något.Men jag har ju redan några veckor jag ska jobba på B.

Men man vill ju ha ett fast jobb så man vet att man får pengar såattsäga.
Känns lite bättre då.Men det löser sej.He he.
Just nu dricker jag kaffe och kollar på The Voice.Det är Kodjos värld där just nu skitprogram är det.Skittråkigt.

Jaha sen har det la inte änt så mycket mera.Ska till farmor sen har jag tänkt.
Tror jag håller på att bli förkyld också.

He he har jobbat med S-Å en hel helg.Sen när vi skule åka hem och det regnade skrek jag:
-STANNA!!!!!
-Du körde över en padda!!!!
-TVÄRNIT-
(s-å)-VA!!!tror du den lever!!!En padda???
(jag)-Nä den dog nog direkt.Du körde ju över hela paddan med ena däcket.
(s-å)-Ja ja det va ju tur att det inte va en människopadda!!!
Ha ha så stod vi mitt i vägen vid en järnväg 1 meter framför...Ha ha ja det låter nog inte så kul men det va det.Ha ha..

Hmmm vad ska jag skriva mer som har hänt då??!!

Jo ska köpa en ny soffa också.För den vi köpte nu va skitdålig.Den ska tillbaks till affären.Jävla jysk!!!
Ska nog aldrig köpa en soffa där mer.Då är fasiken Ikea mycket bättre.Så Ikea får det bli.Den affären tycker jag om.Mycket krimskrams och massa olika varianter av samma sak.

He he så tänker jag när jag handlar mat också.Ex Willya mot Ica.
Jag tycker Willys är en skit tråkig affär.
Om man ex ska köpa *pommes* så har de en sort med räfflade och en sort med raka.

Men Ica därimot har massa olika sorter med räfflade och raka.hehe.
Och så har de massa andra roliga saker.Willys är jäkligt tråkigt.BARA MAT!!
Ica har ju filmer/prydnadssaker/färg/kökssaker mm.
Mycket roligare.Men jag vet ju också att när man handlar på iCa så köper man ju inte bara mat utan massa andra skitsaker.Men det är nog det dom vet.För dom har ju allt som inte är i matväg innan man kommer till mat avdelningen.Bara för att man ska lockas till att köpa den där *fina* skålen för 150 kr som bara råkar vara exakt bredvid gången man måste gå för att kommar till maten.haha.

Den nya jävla skitkatten som är här hemma är as jobbig.Idag gick den på min bb-dator och tryckte så den tog bort en hel mapp med massa bilder.Som tur är fanns den kvar i papperskorgen:)

Nä nu ska jag vika tvätten och lägga in en ny maskin och diskmaskinomgång=)



Just det ja.Jag har nu äntligen lämnat in min rosa N-95 på lagning.Inzoomningsknappen/volymkappen gick ju sönder.Den är ju lixom bara 3 månader eller något.Då ska den ju inte gå sönder.
Men men hoppas jag får tillbaks den snart;(

Ja ja nu får det räcka...
see yaaa!!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

vilken fin bild du Jen. HAha.. Ja den kvällen vill jag helst glömma haha. Tur att man inte umgås med mr J längre. mohaha. Snart igen hoppas jag :D Funny att dricka med dej ju. solbrills och grejs .

2008-08-20 @ 11:59:00
URL: http://elinhermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0