Så fucking trött!!!!

Åhhh är så trött...
    Har gått tipspromenad,vanlig promenad,tävlat,spelat fia mm.Med de gamla idag...Kom hem för en stund sen...men är fan skit trött i fötterna...Fick låna någons tofflor för jag glömde mina hemma....*Suck*
hehe.Ska jobba imon också....
Sen vet jag inte...De visse att jag skulle jobba resten av helgen också..Det är ju pengar lixom:S
hmmm men får se...Om dom inte kunde fixa någon annan sa jag att de kunde ringa mej.Så får jag jobba iallafall.Så härliga arbetskamrater...Världens bästa!!!Och mina gamlingkompisar!!!He he 1 vill hela tiden spela fia,1 vill skoja hela tiden,1 vill saga vem jag ska bli tillsammans med för att lyckas,1 vill ha tröst mm....Alla är så olika.Det är nog det som gör jobbet kul..Att det aldrig blir tråkigt....

He he det va en gubbe idag som berättade vem jag skulle bli tillsammans med..:=)

Han frågade om jag hade sett*så ska det låta*
så sa jag att det har jag.Och då sa han att den där japanen*mörkhyade som spelar piano* ska jag fixa ihop dej med.Så han bjuder dej på resor och allt vad du behöver.Du förstår jennie att japaner och kineser kan man verkligen lite på.Det är bra folk det.
Så sa jag men japaner och kineser brukar ju vara ganska korta de flesta jag har sett.Skulle det inte se ganska kul ut??
Men då svarade gubben Att bara de kan försörja mej och föra glödje till vorden så är det bra människor=)

hihi han är lite kul...Sist skulle jag bli tillsammans med Peter harrysson...hehe...Och leif loket olsson*haha*Men sen tyckte han även martin timell va bra....För han kunde ju bygga ett hus år mej och bil,garage,pool,bjuda mej på resor och KÖPA LOTTER!!!!
hehe....kul kul...
jaja nä nu ska jag sätta på kaffe till mej och daniel...Han kommer snart hem....På måndag börjar han sitt nya jobb*jippi*hehe*

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Man & Mode

vann nåt på tipspromenaden eller? :p

2008-04-04 @ 18:37:17
URL: http://manochmode.blogg.se
Postat av: Elin Hermansson

vr jobbar du?

2008-04-05 @ 08:25:04
URL: http://elinhermansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0