Just det ja!!!

jag glömde visst skriva en sak innan...Jag tycker verkligen inte om nationalteatern eller så....Men nu har jag hittat en låt som jag tycker om...Lyssnade på den hela dagen igår...Ha ha min lillebror *som är 47389210cm längre än mej* undrade om det va något fel på mej...Och sa att det finns  saktiskt andra låtar!!!!Ha ha han tyckte den va bra när han kom sen när han gick va den nog inte bra längre....Efter 4,5 timmars lyssnande på bara den....
Den heter iallafall :
-Men bara om min älskade väntar....
Den är iallafall bra som shattsingen!!!!


He he det är en tant som bor där jag jobbar som vill skoja hela tiden...Och hon säger alltid-för shattsingen gubbar*HAHAHA*
så kul....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0