Hemma=)

Jaha nu är jag hemma igen då.Skönt som fan.Har sträckt en muskel idag.Ena skinkan gör as ont!!!Hmmm...
Får la ta sådan dära zoon eller hur  fasiken det stavas på...Kanske hjälper..

Jaha så har man jobbat hela veckan.Ska jobba hela nästa vecka också.Sen halva veckan efter det.Det är detta jag vet än sålänge.Är ju bara vikarie.Men fick ju ett kortisvik nu när en bröt tån...He he.Bara bra för mej när mina arbetskamrater skadar sej..Illa men sant...He he...Har bytt tur med elin också..Eller bytt.Hon övertog min tur den 1:a på senior så jag kan vara på Ä-hemmet.Jag måste ju medge att man får favoriter.Vissa är så jävla härliga...Men sen finns det ju vissa som man inte kan med bara.Men man måste ju.Men ibland får man ju verkligen lust att skrika tillbaks samma saker som man får höra.
Ex-Jävla kärringjävel!!!Horjävel!!!Dra åt helvete!!!Idiot mm!!!
Sen har man ju fått en och annan smäll också...Men man överlever...hehe..än så länge iallafall...

Jaha på lördag ska man festa med helena.Hon fyller år idag nämligen.Hon har säkert ätit massa med tårta hos sin mamma idag..hehe...

OBS:
Har tappat min mobil för 738920472:e gången typ.Och denna gången tror jag inte att jag kommer få tillbaka den.Men har fixat en ny telefon som jag får nästa vecka...
Jag har ju nästan alltid haft nokia.Och det kommer jag faktiskt fortsätta med.Dom är bra och håller för allt typ=)
Jo men nu har jag beställt en nokia N95.Har typ velat ha den sen den kom.Men hade ju kvar typ 5 månader på den andra då.Så ja bestämde mej för att vänta tills min hade gått ut.Men nu när den är borta kan jag ju lika gjärna köpa en ny då.

Gjode ett riktigt klipp måste jag säga!!!Tur som fan atta jag hittade den....Grrrr!!
Just nu har jag en skrutt telefon.En likadan som jag hade i typ 1:an på brinell.Men som jag bytte med Malin.Jag hade en ericsson svart och Manlin hade en grå ericsson t28 tror jag den hette.Ja ja men vi bytte iallafall.Jag har för mej att hon förlovade sej också:SVid den tidpunkten...Men är icke säker..hehe...Och anna ska ha en bebbe..Kul kul.Ja det serut som alla är på väg någonstans iallafall.Alla från förr...

Nä nu ska faktiskt jennie sova...Känner mej asa trött..Efter allt solande idag med tanterna*hähä*
Det är roligt när tanter berättar om förr.Hur dom raggade och när dom festade.Fan va allt förändras:S

hehe...



Ja ja näääää...Nu får det vara slut för idag!!!Syns eller hörs imon....
hejhopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0