Hemma en stund!!!

ja fy!!!!He he jepp nu är man hemma en sväng..Ska till jobbet sen igen..Jaha vad ska jennie skriva mera om idag då??Jo ska låna en laddare sen.
Ska sova hos mamma  helgEN.

nU SKA JAG BERÄTTA NÅGOT SOM DE SOM STÅR NÄRMA MEJ ALDRIG KOMMER TRO!!!hehe idag när jag gick upp bakade jag muffins=)
Dom blev faktiskt goda....Jag har nog aldrig varit någon bak männsika.Som ex baka bullar.Ja det är kul den första stunden.Men när man måste vänta på alla jäsningar och skit blir det genast tråkigt...Muffins och rull tårta är nog sådarna kakor som passar mej..

Min lillebror har fått sommarjobb*GRATTIS*
Han ska vara på pappas jobb.


Åhhh vill faktiskt att det ska bli sommar..Tycker igentligen inte om sommaren.Men är as sugen på att sitta på balkongen och dricka bäss och snacka skit i kvälls solen...Så härligt...

Kollade på barnmorskeprogrammet på ettan igår.Det är fan itressant att se...Fast det verkar göra färbannat ont!!!!Särskilt när axlarna ska komma ut!!!!AJAJAJAJ!!!!!
Nähä nu ska jag sätta på en maskin tvätt och en maskin disk=)
Sen är det bara att dra vidare....
tjoooo!!!!
örs på måndag!!!
*eller söndag kväll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0