Helgens bravader!!

Jaha hur har då min helg varit.Jodå bara bra...I lördags var jag först i jönköping med mamma och co.Köpte en cyckel och skit.Åt på ikea=)

Sen efter det när jag kom hem fort in i duschen och göra mej iordning.Sen vidare till helena.Gick och åt pizza...Men det måste ha varit fel sås på den...För det brann typ runt munnen och i munnen.
Men iallafall sen tillbaks till helena sen kom Carro.Så satt vi och drack lite.Sprit också...Vi hade inget att blanda med heller.Så det fick bli jordgubbs saft.Men det va fan  gott det också:)

Sen taxi ner till hotellet.Gick ut och rökte först..Så mötte vi lisa...He he kulu kul...Och ted också.Han var lite barnfri.
Sen när det skulle stängas så fick jag lift hem...

Sen vaknade jag idag på morgonen i soffan:S
Ha ha...Illa...Men bara trosorna och ett linne.Utan kudde eller täcke äns....

Ja ja nä nu måste jag ta hand om min  gamlingar...hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0