Burit ut badkaret!!!

Äntligen slipper jag det där jävla badkaret.Är bara i vägen och när man väl badar är det bara kul att doppa huvudet 2-3 gånger sen är det tråkigt.Tycker inte det är ett skit avstressande.haha..
Blir ut tråkad när jag badar..Hmm kanske skulle köpt en kul liten plastbår och en anka och lekt med...Men tror inte att det hade hjälpt,,,=)

Men nu är det ute iallafalll.Bar ut det till förrådet så nu står det där...Badrummet va ju stort och så innan men nu är det ännu större..Vilket bara är bra...Mycket lättare att städa mm.
Måste bara köpa en sådan dära list grej.Och ett annat duschdrapperihållare..Som är formad som ett L.För den som är nu är ju ral.Och mycker förlång.Vill ven flytta tvättmaskinen och torktumlaren sen så det står bredvin duschen...Snacka om att jag skulle vara nöjd då.Om hyresvärden skulle gjort detta hade det kostat 1000kr.Och då hade jag ändå fått ha badkaret i förrådet...Så jag har gjort det i smyg...hehe....Fåt la sätta tillbaks det när man  flyttar..Fast trivs faktiskt as bra i denna lägenheten.Stor och nice*hähä*Så jävla skönt att slippa el räkningar också.5000 kr rakt av.Och inget mera sen.
Golv värme i badrummet..Det är nice...hehe..
Nä nu ska jag städa...Tjolahoppsan!!!!(sålänge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0