-Sjuk eller på väg att bli iallafall-

Usch känns så surt.Nä jag skiter i om jag är sjuk jag ska fasiken jobba iallafall.Hatar att vara sjuk...När man jobbat en längre tid tänker man på morgonen fan va skönt det skulle vara att vara sjuk idag.Men sen när man väl blir sjuk så har man absolut inget att göra.Då är det helt plötsligt tråkigt...Igår kom min favort hem igen iallafall..Han är så härlig...He he får för sej att jag ska träffa en militär mm.Så söt...

Ska snart iväg och jobba.Har fasiken jobbar verje dag denna veckan.Och är bara ledig på lördag.Men men det blir ju klirr i kassan sen*hähä*

Nähä nu ska jag la ringa cillebille och ta en kaffe/tele cigg med honom.Är tråkigt att gå ut och röka själv:S

Ja ja fasiken va jag tjatar!!!Jo just det ja...He he polisen ringde mej igår...Och då hade min mobil kommit in=)
Fasiken vilket flyt.Efter 15 gånger på vift så kommer den hem igen-....haha...Bra det för alla kort mm:S

jajaj hejhopp

Kommentarer
Postat av: chille

fan vilket flyt med telefonen allså...helt sjukt konstigt...

2008-04-30 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0