-----Irriterad som en rutten banan----

Usch igår blev jag jävligt sur!!!Skulle kunnat skälla ut någon och säga exakt vad jag tycker till den personen.Men jag är ju inte sådan som sagt...Så jag skällde bara på den lite och så...Sen fick det va...Man irriterar sej på småsaker som inte betyder något igentligen...haha...Men på fyllan kommer dom alltid fram när man bråkar...haha...illa!!

Jaha sen har jag arbetat hela helgen..typ 27  timmar sammanlagt,Så har varit jävligt trött...
Nu kom min lillebror...Imon ska jag till farmor och ner til stan en sväng.
Det verkar iallafall bli fint väder idag..Solen skiner och ska snart ut med diva en sväng.Fast efter hem till gården är slut...hehe.
Det är faktiskt ganska spännande..Magnus mobbar mej alltid för att jag tittar på hem till gården och andra avenyn..haha...Så illa är det faktiskt inte..
Nähä jag skriver mera ikväll eller senare...
Nu ska jag kolla lite andra saker....pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0